בנושא פרסום בגוגל כדאי לקחת בחשבון את מספר הדברים הבאים:
1. תכנון המילות המפתח – כדי להופיע בתוצאות החיפוש של גוגל, עליך לבחון את המילות המפתח הרלוונטיות לתחום הפרסום שלך. נסה לכלול מילות חשובות בתוכן המאמר שלך.
2. תוכן איכותי ומקורי – התוכן שלך צריך להיות מעניין, שימושי ואיכותי. גוגל מעריך תוכן מקורי ומעניין ויכול להעניק לו יותר הערכה בתוצאות החיפוש.
3. אורך המאמר – על פי חקיקת גוגל, מאמרים שמכילים יותר מ-300 מילים בדרך כלל מתקבלים במוטב על פני מאמרים קצרים יותר.
4. בחירת כותרת מובהקת ומצויינת – הכותרת של המאמר שלך תהיה הדבר הראשון שיוצג בתוצאות החיפוש. שקול לכתוב כותרת ברורה, מפתה וקצרה שתמשוך תשומת לב.
5. שימוש בתמונות מתאימות – בעת מאמר פרסומי, תמונות יכולות להוסיף לו ערך ואפקט ויזואלי. וודא שתרשום את התיאור המתאים לתמונה, כולל המילות המפתח שקשורות לתחום הפרסום.
6. שיתוף ברשתות החברתיות – לשתף את המאמר שכתבת ברשתות החברתיות שונות כדי להגיע לקהל רחב יותר. אתה יכול לשתף בפוסטים מקומיים בקבוצות פייסבוק, בטוויטר, באינסטגרם וכדומה.
7. כתיבה וניסוח – וודא שהמאמר שלך כתוי נכון וניסוחו ברור ונעים לקריאה. אין צורך בשימוש בשפה מורכבת או ציון תוכן כי זה לא עזר לחשיפה והיכנות חולקים של המאמר בגוגל.
8. מקורות – אם אתה מכניס למאמר שלך מידע ממקורות אחרים, הקפד לציין את המקורות כאשר זה רלוונטי. זה יעשה לך טוב גם במקרה שתעשה את המאמר למקור חשוב ועזר גם זה יוסיף למאמר אמיתות העוסקות עם תחום פרסום.
9. קישורים – אם במאמר הם קיימים קישורים לעמודים נוספים באתר, ודא שהם פעילים ומובילים לשם הנכון. נסה לקשר לעמודים רלוונטיים וקשורים לתחום הפרסום.
10. התמודדות עם פלושים (plagiarism) – הבהר את העובדה שהתוכן שלך הוא אורגינלי ואין קשרים לתוכן שכבר פורסם במקומות אחרים. תוכל להשתמש בכלי אימות כגון Copyscape כדי לוודא זאת.
רמז אחרון: אמנם גוגל אף פעם לא חשפה את האלגוריתם שלה למיקוד את תוצאות החיפוש, אך ניתן להבחין שהיא מעריכה מאוד גבוה את מה שכתיבם כל הכי חשובה להם כדי לתת לגולשים תוצאות שיכולות לעזור להם בחיים שלהם. אז כתיבה טובה ומועילה שווה יותר מהכל!