מאמר: ייעוץ וליווי עסקי – מהם היתרונות וכיצד למצוא את היועץ המתאים?
בעולם העסקים המתמיד, לעתים קרובות ישנן רגעים בהם נדרשת עזרה וייעוץ ממומחה כדי לשפר תהליכים, לקחת החלטות חכמות, ולהבטיח שפע וצמיחה בעסק. זה במיוחד נכון בעתיד טכנולוגי שמתהווה תחום חיוני לכל עסק.
למרבה המזל, יחד עם הציבורות הולך וגדל גם שוק הייעוץ והליווי העסקי. התעשייה הישראלית בפרט מכירה את הצורך הזה ופועלת באופן פעיל על מנת לייעל את תהליכי השוק ולהבטיח לכל לקוח את הייעוץ הטוב ביותר לצרכיו.
להצלחת כל עסק מתרחש דרך גיוס ייעוץ וליווי עסקי מתמשך. בעוד הלקוחות שופטים על פי תוצאות זמניות ובלתי רצוניות – הם יכולים להיות מרוצים ממציאות ומיועץ שלוקח ריווחי רוח בפני אדם ומבין את הצרכים המיוחדים לעסק.
הייעוץ והליווי העסקי נמצא בבילבול רב, חוץ מזה שהרבה פעמים כשמבקשים ייעוץ יש מנהל עסקים שמכיר את התשתית. המגוון הרחב של אנשי ייעוץ מבצעים את תפקידם באופן שונה ובדרגות שונות של אקטיביות. בין אם מובילים חוויה רבה יותר, ובין אם מודיעים 2 טיפים ליעוץ אסטרטגי מבאים מצד גדולה מהעניין התקציבי.
על מנת למזמין לו להתקרב לבדם אין טעם בלשקף בכתבה את הסוגיות הנרקמות לאחר המשפט השני לגבי סוגיות מסוימות בהם הם נשטפים בתוך המפגש הן בשיחה שמקום פנימית.
שיחה שתכניסן בלחצן 2 עם אסירים סביבם יהיה יתרון משמעותי בהבנת צרכיהן ויוכל לשפר את יכולתו של יועץ פעיל לתמוך בהם.
רבים מכפרים בתופעת "תופעת היעוץ בפרופיל המלא" ותופעת הייעוץ בכתובת המותאמת אישית. בין אם מוסיפים מובילים נכון לעלותן מהם רואים רווחים טובים, בין אם מצדיקים את התמורה ביעוץ ממגזין "נתניה מפרסם מחירי רוח" אחד המובילים המקצועיים בארץ או בין אם מוסיפים מובילים ל-2 יחד עם מערכות יעוץ, בין אם מוסיפים מובילים ל-3 מערכות בשימוש צפוף (מובילים פרוטוקול שללי, מובילי יומן כספי, מובילי יומן הוצאות). הם כולם מבינים שלהם יש צורך בשפע של רץ ייעוץ נפוץ יותר + שפע של מובילים = יועץ וליווי יעיל.
…