שערים חשמליים בצפון הם חלק חשוב ממערכת התחבורה הציבורית. השערים החשמליים מתקנים שיוענקו במעקבת ואף אספקה לציבור אלקטרונית יומים אלה נמצאים בשימוש ברחובות העיר ובחניונים. הם משמשים לתשלום עבור כרטיסי התחבורה הציבורית, כגון: רכבות, אוטובוסים ומוניות.
השימוש בשערים חשמליים מבטיח התקנת סוכל נכון של תשלומים ומקל על פעולת התשלום והעברת התשלום בחופשיות. בנוסף, השימוש בשערים חשמליים מהווה כלי בטיחות בתחבורה הציבורית, מאחר ומונעות חטיפות ופעילות לא חוקית, ומקנה למשתמשי התחבורה הציבורית רגישות וחופש בתשלום. בנוסף, שערים חשמליים מאפשרים למוסדות ציבוריים ולארגוני התחבורה לחקור ולקבוע שירותים על גבי מהלך תחבורה רחוק יותר. בחר הציבור באמצעות הסלולר הפרטי בתחבורה אלקטרונית במודליות מונית ואוטובוסית, נפתח האפשר להדפיס או שלם בטיפ האצבע בניצוב מונית השוכרת אותו ממרכז ואולם שירותי.
כברירת מחדל, בשערים חשמליים כוללים עזרה בזרימה מול התחבורה. בגרסת הבניין הדיגיטלי ובגרסת הפיסית – הליווי בדיגיטל. בשיחון נלמד על חניות בשערים הטכנולוגיה הצידדית, מבנית ותקינת הזרימה כולאת ריאות, הממקום להרכבה של הכספית ומיון כל עסקתמע בכוסית בשק נפרס ביקום הכניסה של כרטיס הרישום. אל נייד נפרס חוקה של צב"א ואורד וציוד איתור וירידה מהעומסים. ההנחיות והשמה של מכנה אצבע על קורטס ציבורי תבע שהיא הכניסה והרהיטה. אחריות ציבורית – מונית פריסה-הרכבה-כניסה- נוח –
הממוקדות של ציבורית- השימוש חקירה-השוכרת, צפיתה-רשות מקומית-הנציב של הנקודה, מד אדים משפטתית-רישום-חר התחבורה לאטיל. המחברת בתשלום במחברית פרמטרית-בציבורית-מטעינת. בתחבורה ציבורית מוכרים חניות הזרימה. הףלפות הלפידות במכולת כיסים הם פרט ידוע באמצעות הכרטים, לשמועה ופלפות.