שיווק במדיה החברתית הפך לאחת האסטרטגיות המרכזיות בתחום השיווק המודרני. בעידן הדיגיטלי שבו אנו חיים, המדיה החברתית מקשרת בין מותגים לצרכנים בדרכים שלא היו אפשריות בעבר. פלטפורמות כמו פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ולינקדין מציעות חלונות הזדמנות ייחודיים לפרסום, אינטראקציה והגעה לקהלים ממוקדים.
**היתרונות של שיווק במדיה החברתית**
שיווק במדיה החברתית מציע מגוון רחב של יתרונות. ראשית, מדובר בעלות נמוכה יחסית על פני פרסומות מסורתיות, כאשר פוסטים אורגניים יכולים להגיע לקהלים רחבים ללא עלות נוספת. שנית, המדיה החברתית מאפשרת למותגים ליצור קשר ישיר עם לקוחותיהם, מה שמוביל לאמון גבוה יותר ולנאמנות למותג.
בנוסף, פלטפורמות מדיה חברתית מאפשרות פילוח מדויק של קהלים. בעזרת כלי האנליטיקה השונים, עסקים יכולים לנת
שיווק במדיה החברתית – למה כל עסק חייב להיות פעיל ברשתות החברתיות