מאמר בנושא פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם
פלטפורמות הפרסום המובילות ביותר בימינו הן פייסבוק ואינסטגרם. מלבד היותן רשתות חברתיות גדולות במשק עם ובעלות כמה מיליארדי משתמשים, הן מתנהלות כמערכת פרסום מתקדמת המאפשרת למפרסמים ליצור, להתאים אישית ולשדרג קמפיינים פרסומיים בצורה יעילה ויעילה.
בכדי לשלב בין הפלטפורמות הבלתי נמנעות בסגנון של פייסבוק ואינסטגרם, על מנת לייעל את אפקטיביות הקמפיין ולהגיע לקהל היעד בצורה מיטבית, חשוב להתעקש על מדדים איכותיים. למרות שתהליכי פיצוי מוערים בעיני מודרניותם – פיצויים של 1000 פעמים המספר הקורא או CPM כלומר, ובפרט אם נרכוש פרסומת עם Smart bidding.
במאמר זה אני אסביר כיצד ליצור קמפיינים מוצלחים בפייסבוק ובאינסטגרם. נתחיל עם שלב התכנון, נמשיך עם בחירת הקהל היעד והמדיניות השיווקית, ונסיים עם אופטימיזציה ומדידת תוצאות. אני אספק עצות וטיפים המבוססים על ניסי עשוים בפועל ובהם אילצתי לשלם מעמדים שונים וללמוד מעולם תכנון קמפיינים לקמפיין אופטימיזציה ושיפור ושיפוץ של קמפיינים שהם ריצים טוב מאוד. הדברים שלומדתי והניסיונות שעשיתי שווה זהב. אני מסכמת לך את הלמידות שלי במהלך השנים ואני מחפשת שתוכלו ללמוד מהם ואפילו לשפר ביכולתכם ליצור קמפיימים ברמה גבוהה יותר.
אני מצפה לשמוע ממך בנושא ול2-3 הפידבקים של התלמידים שמורכזים או שמצליחים להשתמש בהם בתהליך הלמידה.